Bräckjärn, polygriptång.. vad hette det nu igen?


Joda. Visst går det här bra. Sitter djupt försjunken i hur många verktygsbeskrivningar som helst, som ska finnas inprintade i mitt huvud onsdag eftermiddag. Vi får se vart det slutar. Hur som helst kan jag åtminstone 18 av dessa beskrivningar komplett, än så länge. Vilket betyder att jag har sådär 21 stycken verktyg kvar att lära mig.
Datakunskapsprovet gick bra, kan jag väl lugnt påstå. Och man fick sig minsann ett gott skratt efteråt. Åtminstone en person förstår vad jag menar. Haha.

Ja, nu, kära vänner så måste jag tyvärr avbryta detta trevliga inlägg och fortsätta med mitt älskade plugg.
Sedan får jag passa på att säga att det är roligt att så många lägger till mig på bloglovin! Vilka är ni? :-)

Kommentarer
Postat av: amanda.

åh vad fin din nya design är!

2009-05-04 @ 19:30:04
URL: http://amandra.blogg.se/
Postat av: Den där Ida..

Vad jobbigt med läxor :S Har inte så mycket läxor mer då det är 2 "riktiga" skolveckor kvar. Sedan är det en vecka prao och en vecka extra program och så är nian slut 30 maj..

2009-05-04 @ 20:45:20
URL: http://kermiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0