Ett positivt åter-igen


Frida, åter igen, på bild. Och det är ett positivt "åter-igen", för Frida gör sig bra på bild - och för den delen, i verkligheten också.

Håller just nu på med ett projekt åt pappa, ett ganska roligt sådant. 
Sedan har jag krattat en hel del idag också, som vanligt. Trond kör omkring i traktorn och tycker det är skitskoj, jag säger bara: tur att jag slipper det. 
Har erbjudit mig att sätta all potatis själv i sommar, veckan innan midsommar. Då är det nämligen bara jag här i Bondersbyn. 

Så... Sen har jag fotat en del idag också, ni ska få en uppdatering senare! Kram.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Japp, det är fotat med det ;D

Åh, vad kul! :D Du kommer verkligen inte att ångra dig!

Naaw, tack! :D <33 Och tack för dina frågor! Det påminner mig, jag skulle ju ställa frågor till dig också. Men jag hade inte tid när jag läste inlägget, haha. Ska göra det medan jag kommer ihåg ;D

2009-05-21 @ 19:19:25
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0