Not an ordinary day - or is it?


Ja, nu sitter jag här efter hela förmiddagen matte - som faktiskt inte var så jobbigt i sig - men jag är så sjukt trött så att det är svårt att förstå. Brukar aldrig vara så här trött. Jag brukar inte heller sova bara fyra timmar på en natt, så det är ju förståeligt. I morse när jag skulle kliva upp... det var det svåraste och jobbigaste jag gjort på riktigt länge.

I natt ska jag sova tungt och jag har planerat allt in i minsta detalj. Först och främst, när jag kommer hem ska jag ut och jogga mina ordinare fyra km. De sista hundra-tvåhundra meterna (har svårt att veta exakt vad det är) så spurtar jag järnet. Ooh. Dusch. Macka. Plugga till det där --- (ni vill inte veta vilket ord som jag ersätter med ---) provet. Middag. Plugga igen, om jag orkar vill säga. Sen, til sist, får jag gå och lägga mig. Usch, vilken dag jag har framför mig.

Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har precis läst igenom din blogg från början till slut,alla månader,alla kategorier :)<3

Det tog en halvtimme x)

2009-05-05 @ 12:35:43
URL: http://lifeoflisa.webblogg.se/
Postat av: Den där Ida..

Sv: Tack <3 :'D Jo, vi slutar 30.5, men sedan börjar vi runt 15.8 sedan.. borde bli ganska exakt 10 veckor :D



Lycka till med alla prov! :D (och tacka inte, det betyder otur.. :P)

2009-05-05 @ 14:53:14
URL: http://kermiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0