A last goodbye


Hej på er!
Då var det dags för mig att säga hejdå, det har varit jättetrevligt att få chansen att gästblogga hos Matilda. :-) Hoppas inte att ni tycker att jag har misskött mig p.g.a av lite uppdateringar, har ändå skrivit ett inlägg varje dag. Hur som helst, eftersom jag inte har hunnit visa er så mycket bilder kommer en STOR bildbomb här! :-D




'www.mdphotos.webblogg.se' stämmer inte, nu är det www.mdphotos.se som gäller ;) Nu längtar jag efter Matildas uppdatering med hennes gudomliga bilder. För visst är dom superfina? Verkligen personlig stil, det gillar vi! Som sagt, tack för en rolig vecka och tack för alla kommentarer! Vi kanske hörs någon gång igen :)

Stor kram! / Michaela D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefina bilder verkligen! =)

2009-11-14 @ 23:00:43
URL: http://amandakuren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var många jättefina bilder! :)

2009-11-17 @ 22:59:31
URL: http://flashess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0