Gästbloggare NR 2


Jag blir då gästbloggare nummer två här på Matildas blogg, Sofia heter jag och har själv en egen blogg www.SOFIAPHOTO.blogg.se. Jag är inte helt okänd för Matilda, vi två har faktiskt börja lära känna varandra på riktigt också (eller hur man nu ska beskriva det), helt enkelt vi "träffast" inte bara via internet utan även här hemma i Piteå. Senast vi var med varandra var i fredags och då fotograferade vi min kattunge Karlsson som ni säker har sett här nedanför. Läste Ellens(tidigare gästbloggare) text om Matilda, riktigt fint skrivet måste jag säga, Matilda är verkligen en underbar person. Samma som för Ellen, så "mötte" jag Matilda första gången på fotosidan Pixbox. Där fastnade jag för hennes underbara bilder och har följt henne sedan dess. Visst kan ni hålla med om att hon är riktigt duktig med kameran i handen?

Under denna vecka som kommer så är det jag som bloggar här och veckan 46 så tror jag det var Michaela som ska skriva. Jag kommer att skriva om lite allt möjligt och även ladda upp lite olika foton. Ni får gärna säga till om vad ni vill att jag ska skriva om, det är första gången jag gästbloggar.

Här har ni en bild på mig för att ser hur jag ser ut, jag kan väll sig att jag inte är så stolt över mitt uttryck i denna bild. Hihi, men det är i alla fall Matilda som har fångat mig i denna vackra pose. 


Kommentarer
Postat av: åsah

hej gästbloggare! Jag är matildas syrra. blir så glad över hur fint ni beskriver henne. så kul att hon kan få såna vänner!

2009-11-02 @ 17:08:18
URL: http://vazyaila.wordpress.com
Postat av: Sessan

Välkommen Sofia, roligt med ännu en gåstbloggare :)

2009-11-02 @ 18:36:52
URL: http://victoria87.blogg.se/
Postat av: Lina F

Hejhej Sofia! :D

2009-11-03 @ 07:55:59
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0