Matilda är bäst!


Det känns som att jag känner Matilda, och då har vi inte ens träffats en enda gång.. Men jag känner henne via hennes blogg och det är det som är så fantastiskt med bloggvärlden, att man hittar så många härliga nya människor som man absolut inte skulle ha lärt känna om inte internet fanns. Jag och Matilda skrev med varandra redan för några år sen på fotohemsidan Pixbox, vi kommenterade varandras bilder då och då och jag kan säga att redan då var Matilda en hejare med kameran! Det har varit jätteroligt att få följa hennes utveckling inom fotografering och på samma gång få ett grepp om vad för slags person Matilda är, och det måste nog alla som läser hennes blogg hålla med om, att hon är en otroligt varmhjärtad och positiv tjej som sprider hur mycket glädje som helst!

Hehe, nej jag ska inte skriva ett tal... Men jag ville bara att Matilda skulle få reda på att jag verkligen uppskattar hennes blogg och henne som person, och det vore hur roligt som helst om vi någon gång kunde träffas på riktigt!

Ni kanske undrar vem som skriver så hjärligt om den person som annars brukar skriva här i bloggen? Jo, Ellen heter jag och vill ni veta mer om mig så kan ni gå in på min blogg. Jag kommer endast blogga idag, söndag, eftersom två andra härliga tjejer kommer att blogga under de två veckor som Matilda är på praktik nere i Kalmar! Det kommer något till inlägg under dagen där jag förmodligen kommer att visa lite av mina egna bilder, så var inte oroliga, jag kommer inte överösa er med såhär långa texter! ;)

Innan jag avslutar detta första gästblogginlägg så tänkte jag visa två av Matildas egna bilder som gjorde att jag fastnade för henne som fotograf. Bilderna är från hennes sida på pixbox och klickar ni på dom så kommer ni till en större version av bilden.
 

/Ellen


Kommentarer
Postat av: Sessan

Roligt med ett gästinlägg utav dig Ellen :)

2009-11-01 @ 20:38:08
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0