Tusen tack


Eftersom att jag inte har tid att svara på alla underbara kommentarer jag fått, så gör jag ett helt inlägg bara för att tacka ALLA er som kommenterat med olika snälla/fina/trevliga ord kombinationer. Tack!

Ett slumpat urval av kommentarer som verkligen värmer inom mig;

Carro: Bild nummer 2 är SÅ klockren! Mycket bra fotat! Ser ut som att katten nästan vinkar till kameran, så sött :D

Emma: Wow, vad kul! :D Grattis till det! :) Du är en bra gästbloggare btw! :)

Carin: men du är bra på din grej! man måste ju hitta de som känns rätt som inspirerar en och alla har ju nått speciellt område dom är bra på och du är jätte duktig på de du gör.

Hannah: Gud vilka otroligt fina bilder Sofia! :D Riktigt älskar den första, grymt bra tagen!

Sessan: Jisses va vackra bilder. Du ska vara stolt över dem tycker jag.

Eja: Du tar ju bara FÖR snygga bilder. Love it! :)

Du ska inte tro att jag inte har läst din kommentar
bara för att den inte dök upp här. Här är bara 6 härliga kommentarer av 47 stycken, alla har varit lika roliga att läsa och alla har värmt på något vis. Hoppas på att jag kommer få ännu fler kommentarer under helgen :-)  /  Sofia


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad kul att du tyckte min kommentar värmde. (:

Gillar dina foton väldigt mycket, ser fram emot flera bilder. :D



Prenumererar på din egna blogg nu också, hihi. :) Så fina foton alltså! (Y)

2009-11-06 @ 19:10:06
URL: http://www.Cayennepeppar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0