Tack Olivia!




Tack Olivia för awarden! Krya på dig där i Umeå!
1. Som awardvinnare ska du kopiera in award-bilden i din blogg för att visa att du fått den. 
2. Tacka och länka tillbaka till den du fick awarden av.
3. Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder.
4. Skriv 7 intressanta saker om dig själv.



1. Som liten bodde jag ett tag med familjen i Norge, närmare bestämt på Lofoten.

2. Min allra första kamera fick jag gratis i en kamerabutik i Spanien när jag var 6 år gammal. Den rullen fotade jag upp ganska snabbt!

3.
Jag har sex yngre bröder mellan 7 och 16 år gamla, samt tre äldre halvsyskon som inte bor hemma. Jag är även moster åt två ursöta grabbar!

4. Jag har läst en beskrivning av stjärntecknets Vågens personlighet och upptäckt att det var skrämmande likt, trots att jag aldrig tidigare trott på horoskop. Kanske dags att börja nu?

5. Jag har varit i 29 länder spridda över hela världen, men endast flugit flygplan 2 gånger i mitt liv. Resten av resevägarna har jag åkt tåg, båt och buss.

6. Fram till dess att jag fyllde tre år bodde jag på en lantgård där vi hade kor, grisar, höns och en häst. Efter det har vi (självklart) haft katter och även får, vandrande pinnar, kanin, marsvin, sköldpaddor. Däremot har min familj aldrig haft hund.

7. Min dröm är att bli barnläkare en dag och än så länge flyter planerna på bra - jag har MVG i alla avslutade kurser och det är enbart idrott som är tveksamt för mig, men som sagt: Allt är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid! Jag tänker inte ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0