Läsarfråga: Laddar du ned actions?


Tänkte fråga om du laddar ner actions som du använder i redigeringen? du är så duktig på att redigera. ifall du laddar ner actions, vars ifrån gör du det? :)

Svar: Jag har laddat ned ett par actions, men jag kände att jag inte alls hade någon vidare kontroll när jag gjorde det och redigerade aldrig färdigt nån bild med en nedladdad action. Det är sällan jag använder actions (ett fåtal av gångerna är ifall jag förminskar bilderna... om jag orkar!)
När jag laddade ned någon action gjorde jag det från Deviantart :-)

Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

du är en stoor inspirations källa, just so you know! :)

2010-09-25 @ 20:26:33
URL: http://jborggren.blogg.se/
Postat av: Emma Nordgren - FOTO

Jag har aldrig riktigt förstått det där med actions. Det är någon sorts mall man lägger på bilden, som en sorts effekt. Eller...?

2010-09-25 @ 22:19:57
URL: http://emmanordgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0