Tävling


1. Var med i Solbildsjakten på FB genom att bidra med din bästa solbild.

2. För att jag ska veta att du är med och tävlar: blogga om att du är med i Solbildsjakten och länka till din bild så kan andra också rösta på den. Lämna en kommentar här med länken till ditt blogginlägg så jag vet att du deltar i min tävling.

3. Har du ingen blogg: meddela mig genom att maila minst 5 vänner där du berättar att du är med i Solbildsjakten och vill att vännerna ska rösta på din bild (länka till bilden), skicka kopia av mailet till mig.

4. Av er som är med kommer jag välja 5 personer som blir belönade med en solmousse.


Priset i tävlingen på facebook är som sagt en resa, allt inkluderat till Engelberg i de Schweiziska alperna. Där finns massor av aktiviteter och landskapet är HELT underbart (perfekt för fotografering).


Tävlingen avslutas på fredag, så nu gäller det att vara snabb och skicka in sin bästa bild! :) För att komma till facebook-sidan, klicka här.



Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

måste man lägga upp på bloggen eller kan man tipsa även om man har blogg, för då skulle jag vela vara med. är resan bara för en person eller? :D



kul tävling!!

2011-04-06 @ 17:57:18
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0