Inget nytt


Idag har jag jobbat, fick jobba över två timmar eftersom att det på grund av dåligt väder har varit mycket folk som har handlat. Jag har även insett att nästa vecka är min sista vecka på jobbet! Så skönt, äntligen äntligen får jag lite semester efter ett helt år med skola och en hel sommar med jobb. Jag ska dock inte säga att jag inte har trivts på mitt jobb, för det har jag (trivts alltså!). Hur som helst så har jag inte så mycket vettigt att varken skriva eller lägga upp här, så jag bjuder kort och gott på en bild föreställande FS Magasin.


Kram på er alla, hoppas ni har fint väder!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har grymt fina bilder! :)

2011-08-14 @ 16:32:34
URL: http://jenniegriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0