Behind-the-scenes från bröllop


Oj, vad jag haft fullt upp de senaste dagarna! Har fotograferat Olivias studentporträtt, jobbat på Kronans samt fotograferat Rebecca och hennes häst. Fullt upp. Oj, jag glömde visst att nämna att jag redigerar en massa bröllopsbilder och sedan måste jag ta itu med alla de andra bilderna jag plåtat på det senaste. På måndag när jag är ledig från Kronans tänkte jag köra hardcore och redigera färdigt massor med bilder. Det är planen i alla fall, även om solen skiner där ute.

Lite bilder från Anna och Johans vigsel, fotograf är Fabian och som ni kanske förstår är det jag på bild. Jag ser lagom koncentrerad ut på ett par av bilderna, haha.

Kommentarer
Postat av: becca

Kul med BTS bilder :)

2011-07-09 @ 10:18:35
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Emma - foto

Kul att se! Vad använde du för objektiv i kyrkan? :)

2011-07-09 @ 11:33:54
URL: http://emmapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0