I'm off...


Ska nämligen ta min första, och enda, lediga helg för denna sommar (borträknat midsommar). Ska spendera den tillsammans med min finaste vän Hilda, en person som har betytt och betyder så mycket för mig. Trots att vi knappt träffas så känns det varje gång som att det var igår, även om det var flera månader sen sist. Och vad ska vi hitta på? Antagligen bara göra Hilda- och Matildasysslor, som att ta det lugnt, käka godis framför en film, vara i stallet med hennes pållar samt fota fota fota. Och vi har det liiiika trevligt varje gång, hoppas du instämmer Hilda ;-)

Återkommer på tisdag nästa vecka. Hoppas att det blir fint väder som vi alla får njuta av, många kramar på er!


Jag och Hilda i nyvaket skick, vilket syns på mitt vackra hår, hehe. Det ser alltid ut sådär på morgonen, fast oftast värre! ;-)


Kommentarer
Postat av: Hilda

Klart jag instämmer!!!!!

2011-07-23 @ 12:11:20
Postat av: therese

hej. vilka fantastiska bilder du tar !! hur får du till klarheten i dina bilder ???

2011-07-25 @ 12:10:11
URL: http://annuentherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0