Läsare frågar: Hur många syskon?


Fråga: Hur många syskon har du? :)

Svar: Jag har 6 yngre bröder i åldern mellan 8 och 17 år. Utöver dem har jag också 3 äldre halvsyskon på pappas sida. Min äldsta syster heter Anna, sedan fortsätter det nedåt med Åsah, Albin, Orvar, Linus, Trond, Isak, Vilmer och Måns.


Uppdaterar även inlägget med ytterligare en fråga.

Fråga: Hur gamla är dina föräldrar? :)


Svar: Min pappa är 61 (eller 62?) år gammal. Min mamma fyller 49 nu i december.


På bilden nedan har vi den största delen av min familj, och den föreställer oss förra året i mars när vi tågluffade genom Europa i tre veckor. Fotograf är Nicke Johansson.

Överst till vänster har vi: Linus, Orvar, Per, Maria, jag.
Nere från vänster: Trond, Vilmer, Måns och Isak.







Kommentarer
Postat av: Carror

Hur gamla är dina föräldrar? :)

2011-07-29 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0