Bildlöst.


Nu kommer det, tyvärr, att bli väldigt få inlägg den kommande tiden. Och med den kommande tiden menar jag i stort sett fram till dess att jag tar studenten, för det är så otroligt mycket saker som ska göras innan dess.. Inte bara plugg och prov utan även att umgås med vänner, fotografera.. Ja, så sjukt mycket helt enkelt som jag vill hinna med och att ta hand om bloggen får mig att känna tidspress. Det är trots allt sista året med mina klasskompisar, oavsett allt som hänt så är det trots allt de sista veckorna jag har kvar med dem och jag tänker ta mig tid att hinna umgås lite innan allt är slut.
Haha, hur som helst, jag uppdaterar någon gång när jag har tid och vill ni nå mig, skriv inte här på bloggen utan maila mig på [email protected]

Tusen kramar på er underbara vänner, ser fram emot när jag har tid att engagera mig i bloggen igen. Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas på att det blir snart du kommer tillbaka Matilda! :)

2011-05-06 @ 10:27:40
URL: http://ingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0