Mycket att göra på för lite tid


Just nu känner jag mig ganska slut, bara i allmänhet. Det är så otroligt mycket som ska göras, men konstigt nog är det inte så mycket kvar i skolan. Däremot är det jobb, jobb, jobb, ska lära mig inför sommaren vad jag ska göra på Apoteket, och även stå i kassan som vanligt. Efter det har jag fotograferingar som ska fixas och mängder med bilder som ska redigeras. För tillfället har jag bilder från tre stycken fotograferingar som jag inte ens har gått igenom, men där är det iofs kunderna som ska välja ut bilder. Sedan ska jag inom loppet av två veckor hinna med ytterligare ett bröllop, ha en fotografering för norrbotten.se samt fotografera ett par studentporträtt.

Jag ska även hinna med att umgås med fina Fabian som snart kommer hit, jag bör städa här hemma innan dess. Balen och studenten ska hinna spenderas också, vilket jag ser fram emot sjukt mycket. Undrar när det här vänder och jag får lite tid över? Förhoppningsvis snart, om inte annat är det ju en erfarenhet i sig, att ha mycket att göra som faktiskt inte är skola. Det kan ju bli spännande!


Nu kära vänner ska jag sätta mig med matten och plugga inför mitt sista prov i morgon, och ikväll kommer jag att springa Vårruset tillsammans med ett par vänner. Har jag haft mycket tid över till att träna? Haha, nej, men det får ordna sig ändå! Vill man så kan man! Passar på att bjuda på en gammal favorit, hehe.


https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/921291/images/2009/mns-nrd-copy_31264198.jpg

Kommentarer
Postat av: åsah

vet hur det känns!! snart lättar det för dig med, och då uppskattar du fritiden sjukt mkt! kämpa på! kram

2011-05-30 @ 09:57:40
URL: http://asahmedhundar.wordpress.com
Postat av: Maja L

Hello!



Gillar din blogg verkligen. Riktigt charmiga bilder!



Fortsatt trevlig dag!

Varma hälsningar

Maja L

2011-05-30 @ 13:11:12
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0