En liten update


Sitter just nu i min brors rum, känns jättekonstigt att mitt gamla rum är invaderat av mina två yngsta bröder. Jag som ibland upplevt att jag har haft det väldigt stökigt har nog inget att säga till om, numer är det ett riktigt bombnedslag!

Fotograferingarna jag har gjort här uppe har varit väldigt spännande, har fotat en massa olika verksamheter! Jag får lägga upp bilder, men det blir först när arbetet är färdigt och bilderna är publicerade på sin "rätta" plats. Jag har fotat på ett ostmejeri, på ett ställe där de kokar sylt, ett ställe där de gör korv, en lanthandel, hos några som odlar grönsaker och slutligen hos en bagare. Många ställen, men spännande har det då varit! Mycket dokumentärt, såklart. Ser fram emot att få lägga upp mängder med bilder därifrån, lär nog bli ett bildspel också.


Vad mer händer här då? Jag har sett Twiligt på bio med min kompis Agnes, som jag senast träffade i somras. Sedan har jag bokat in massage på Step-In och ska vara hårmodell på en kurs på en frisörsalong - precis som jag gjorde förra året! Då såg håret ut såhär. Ska bli spännande att få en ny frisyr! Sen åker jag hem på torsdag kväll, ska bli skönt att få träffa fabian igen, har saknat honom massor när jag har varit i Piteå.


Nu har ni alltså fått er en liten uppdatering om vad som händer för mig, har tyvärr inga bilder att bjuda på. Det får bli i nästa inlägg hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ska bli spännande att få se dessa bilder du gjort som fotojobb. Roligt att se att du har det bra & gjort lite roliga saker när du är uppe hos familjen.

2011-11-21 @ 11:13:59
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Ville bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej hej :)

2011-11-25 @ 07:33:58
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jätte fin header:)

2011-11-25 @ 09:50:39
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Freja Lindberg

Kollade på förra årets frisörbild:

så vacker att hjärtat smälter ner i fötterna!

2011-11-26 @ 10:51:57
URL: http://frejalindberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0