Bära kameraväska och vissla


I lördags fotograferade jag och Hilda som sagt lite studentporträtt. Som rekvisita hade vi en vacker häst. Ljuset var perfekt, miljön också. Alla tusen mygg och flugor var mindre uppskattade dock, men vad gör man inte? 
 
Jag lyckades fånga en bild min fina vän tillsammans med hästen vi fotograferade. Hilda agerade assistent, vilket gick ut på att fota lite BTS, bära min kameraväska och vissla lite så att hästen tittade åt rätt håll. Tufft jobb serru! ;-) Hästen ser mini ut, men det är hon inte (hon var en och sextio-nåt i manken) - det är Hilda som är lång. Haha.
 

Kommentarer
Postat av: withemilia

Shit, dedär ser ju ut som en ponny! Hilda måste va låååång, haha :D

Svar: Hahaha ja visst gör det? ;) Och hon är lååång!
Matilda

2012-08-15 @ 20:43:13
URL: http://withemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0