Glädje!


Jag har åkt på en hemsk förkylning. Blir inte bättre av att jag måste jobba... Men what can you do? Ska ta och vila nu och skjuter upp redigeringen av bröllopsbilder till senare.
 
Som ni kanske har läst så hade vi inbrott för någon vecka sedan, och några fotoböcker blev stulna. Två var beställda från Fujidirekt och två från jAlbum för några år sedan. Jag hade inte backup av fotoböckerna på någon av mina datorer, så jag mailade båda företagen. Fujidirekt hade inte heller någon backup, tråkigt nog. Två böcker jag alltså inte kommer kunna kika i igen. Idag fick jag mail från jAlbum. Och de hade glada nyheter. De hade backup på mina bilder i böckerna, omslaget och hela innehållet. Mitt konto var ett gratiskonto och hade ingen lagringsmöjlighet, så de "öppnade upp" kontot så att jag har möjlighet att ladda ned all backup på fotoböckerna. Kan ni förstå hur lycklig jag blev? Vilken service! Så dagens stora tack vill jag ge till jAlbum
 
Så summa summarum, trots en hemsk förkylning är jag riktigt riktigt glad!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, vad underbart! Inte förkylningen då, krya på dig :)

Svar: Ja verkligen underbart! Tack för omtanken!!
Matilda

2012-08-07 @ 19:40:36
URL: http://rutellen.devote.se
Postat av: Katarina

Åh krya på dig!
HUR kan man sno fotoböcker... Helt galet!
Tur att du fick någon tillbaka i alla fall.
Kramar

Svar: Jag förstår inte riktigt det heller. Den/de som gjorde det kan inte ha haft alla indianer i kanoten - eller så tyckte de att jag hade så snygga fotoböcker att de inte kunde låta bli! Tack för omtanken, ska göra mitt bästa för att bli frisk. :)
Matilda

2012-08-07 @ 22:52:32
URL: http://brakatarina.se
Postat av: erika

Åh vilken tur (i oturen) ni hade! :) Och vad snällt av företaget! Och krya på dig! ^-^

Svar: Ja, precis! Verkligen tur! Tusen tack för omtanken!
Matilda

2012-08-08 @ 11:28:41
URL: http://uppblandmolnen.devote.se
Postat av: Anna Lovisa

Vilken UNDERBAR blogg du har! Älskar din design å dina foton! En mysig blogg! :D Man känner sig välkommen! En follow på den :) Hihi!

2012-08-08 @ 15:19:56
URL: http://alovisa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vad roligt men ändå ledsamt att det inte var båda.

Svar: Jo, men jag är glad över att lite finns kvar trots allt!
Matilda

2012-08-23 @ 11:41:54
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Hannah Larsson

Var det inbrott och dem snodde några fotoböcker? Wow, måste jag ändå säga... de måste ha gillar dina foton. ;)

Men sådant är alltid så tråkigt, förlorat så många bilder, i princip alla jag har, då hårdiskar och datorer och allt emellan har krashat. Gör alltid lite ont i hjärtat att förlora sådant.

Svar: Haha ja så kan man också se det ;) Famous!
Jag har också förlorat mycket bilder som jag hade på en hårddisk jag inte hade nån backup på. Två av fotoböckerna (de jag inte kan trycka upp igen, då företaget inte hade backup heller) innehöll foton som försvann på hårddisken som pajade. Därför var det väldigt tråkigt att just DE fotoböckerna stals :/
Matilda

2012-08-25 @ 21:02:51
URL: http://hannahlarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0