Vatten och funderingar


Tiden den rusar på. Som jag redan sagt. Jag glömmer bort bloggen emellanåt, vilket faktiskt är ganska skönt ibland. Istället pluggar jag, eller fotograferar, eller är hemma och fixar tusen små rätter åt mammas födelsedagsfirande, busar med katterna, pysslar med F and so on. Det är snart jul och mitt första och enda julkort för i år är skickat. Hoppas mottagaren ska bli glad! I morgon händer något som förändrar nästa år totalt. 2013 kommer bli ett annorlunda år för mig, men som alltid ska det nog gå fint! Jag tror på karma. Har även insett att jag är mästare på rörigt skrivna inlägg, hihi. Men alla ska vi väl vara en femma på nåt! ;-) För kvällen har jag bokat in en film. Ska även ordna middag lite snabbt. På fredag blir det myskväll deluxe, bio för att se The Hobbit i 3D. På söndag är vi bjudna på fika hos en fin vän. Och på onsdag nästa vecka har jag detta års sista föreläsningar och seminarium. Sen är det jullov (läs uppsatsskrivningsperiod). Som jag längtar! För att lite snabbt byta ämne: Är ni sugna på att se en sammanfattning för året? 

 
Många kramar till er fina läsare och hoppas att er kväll bjuder på något trevligt. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nu blir jag nyfiken vad som händer nästa år :)

Svar: Jaaa.. :) Återkommer med svar på den frågan senare! :)
Matilda

2012-12-11 @ 20:15:11
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Jenny Eriksson

Fina bilder :) låter bra med en årssammanfattning :)

Svar: Tack! Ja men så bra :)
Matilda

2012-12-12 @ 07:52:21
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0