Avslutning på Norrstrand


Sitter och redigerar gamla bilder, från innan studenten. Vi hade avslutning, dagen innan studenten.. Det går ut på att tvåorna och treorna tävlar mot varandra i olika "sporter" - vattenfotboll, en sorts dragkamp i vattnet, teckningscharader där man ska illustrera en låt som ens eget lag ska gissa sig till, "volleyboll" och en finaltävling som handlar lite om tur men också skicklighet att lyckas balansera sig fram till mållinjen.. Ordagrant, haha. ;-)
Tyvärr förlorade vi mot tvåorna, haha. Det var andra gången någonsin som det hände, att tvåorna vann alltså. Ja skrattar bara åt det, jag gav allt och hade roligt och det är huvudsaken! 


Saknar Grans, saknar tiderna och saknar den där värmen som fanns bland oss i slutet av trean. Vi var en grupp igen, nästan åtminstone!
Fotograf: Fabian Rubensson




Ser ni mig längst bak? Jag ligger ned på en bräda. Just den här grenen gick ut på att det laget skulle dra en bräda med en person över en sträcka på så kort tid som möjligt. Gissa om jag var sjöblöt efteråt? Men vad gör man inte för laget? ;-)




Haha, den här bilden är så rolig tycker jag, speciellt trycket på tröjan.. "Living a good life"



Kommentarer
Postat av: M I R A H O L G E R S S O N ♥

fin blogg! allt bra? :)

2012-01-24 @ 14:10:36
URL: http://miraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Fredrik Larsson

Det ser verkligen ut som att dem har lagt ner mycket tanke och planering på aktiviteterna. :p

2012-01-24 @ 20:34:24
URL: http://fredlarsson.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - FOTO

Jättefina bilder, får mig att tänka tillbaka till sommaren och snart är vi där igen!! :)

2012-01-26 @ 13:16:58
URL: http://fotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0