Utan internet halva dagen...


Idag har jag varit utan internet halva dan, eller snarare från morgonen fram till kl. 17 ungefär. Så jag har inte gjort så mycket, jag har läst lite böcker, diskat och fixat lite pappersarbete inför en fotokurs jag ska hålla. Sen gick jag på en introduktion av en kurs om genus, men den lät intressantare på papper än vad jag fick för bild utav den idag, så jag skippar nog det och läser hellre kurslitteraturen och bildar mig en uppfattning från den istället.


Igår kom syrran förbi hit till Uppsala, hon och Carro - en av hennes kompisar, hade varit i Tierp och tänkte äta här i Uppis på en indisk restaurang. Igår hade jag en dag då jag inte hade såååå mycket för mig, utan hade ganska tråkigt. När vi gick mot restaurangen frågade hon vad jag hade ägnat mig åt under dagen. Mitt svar: "Ehm, ni vet Rubiks kub? Vi har en sån fast en pyramidformad... DEN har jag suttit med!" (och jag klarade den faktiskt en gång!)  Syrran bara skrattade och sa till Carro "Jag säger ju det, det är bara bra att vi tar med henne ut!" Hahahaha. Mycket roligt! ;-)


I övrigt tänker jag bara ta det lugnt nu, kanske försöka tvinga Fabian till att se en film med mig (han har inte så mycket att välja på när vi bor i en etta, hehe). Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Lena

Man får tänka positivt nu hann du ju läsa lite istället! :D

2012-01-25 @ 21:21:51
URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: Lena

SV: Ja det är jättekul händer verkligen något hela tiden. En av barnen sa att barnet ville byta från skor till skridskor för att det var så halt ute :P haha Smart lösning

2012-01-25 @ 21:39:55
URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: åsah

hahaha.. ;) synd med kursen.. kanske blir något annat istället då..

2012-01-25 @ 22:07:49
URL: http://asahmedhundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0