Tassavtryck


Lite bilder från i februari.. Det är ett tag sedan, minst sagt. Tiden rinner iväg. Om två dagar är jag hemma i Uppsala igen. Om två veckor åker flyttlasset upp till Umeå. Jag säger då det, herre min vad det känns som att jag har missat nåt den här våren (kanske för att det nyss var nyår och nu är det snart sommar...)
Men det känns bra ändå. Ska bli norrlänning igen, hihi. Men innan dess är det en hel del packning och fotojobb som ska hinnas med . och jag ser fram emot det med spänning. Wiie.


Vi hörs om ett par dagar kära vänner, förhoppningsvis kanske jag kan bjuda på en bild från helgens fantastiska bröllop. Vi får se vi får se! Kram kram.



Kommentarer
Postat av: Katarina

Och vilken söt hund!

2012-05-20 @ 20:18:38
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Fredrik Larsson

Vilken söt hund! Hur hittar du alla söta hundar och katter? :P

2012-05-20 @ 20:58:25
URL: http://fredlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0