Färgglatt och katter på bild


För någon dag sedan fotade jag lite bilder på Uno och Rut till Djurskyddet. Både Uno och Rut kan konsten att stirra sådär så att de ser lite lagom vettskrämda ut, haha, som ni kanske ser på den första bilden på Uno. 

 
Utifrån de här bilderna får ni ett litet hum om hur det ser ut hemma hos oss - färgglatt! Vi bodde i en vitmålad lägenhet med enbart vita möbler i Uppsala och jag förstår inte hur jag klarade det. Nu är det färg som gäller! Och vi trivs som fisken i vattnet i denna mysiga lägenhet! Men det är nog färgerna som gör det skulle jag tro.
 
 

Kommentarer
Postat av: Koffe - Natur & landskapsfotograf

Katten liksom.. O.O "varför tar du kort på mig?"

Svar: Haha ja! "Får jag inte ens ligga ifred under matbordet?! VAR får jag vara ifred då?" Haha ;)
Matilda

2012-09-26 @ 17:21:03
URL: http://fotokoffe.blogg.se/
Postat av: Ellen (alatariel)

Underbara bilder! Älskar ljuset! :)

2012-10-08 @ 13:28:25
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0