Bilder med katterna


Åh, vad kul det är att redigera bilder! Känns som att inspirationen börjar återvända! Kul! Ville ha lite bilder på mig med katterna, vilket var lättare sagt än gjort (minst sagt). Lyfter man upp Rut vill hon kela med ens ansikte, dessutom hårar hon som bara den för tillfället - vilket resulterade i att min mun var full i katthår. Uno var inte vidare intresserad av mig, utan snarare av matskåpet (som vi fotade oss mot), han har nämligen vanan att öppna dörren genom att dra i handtaget med sina tassar. Men men, vad gör man inte för bilden? ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är så himla vacker på dessa bilder. Håller med dig att det är så svårt att fotografera självporträtt med katterna.

Svar: Åh, tusen tusen tack Victoria! Så glad jag blir över dina ord!
Matilda

2013-04-23 @ 14:47:20
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0