Glad i själen


Imorrn blir det lite resande! Bröllop i Storforsen står på schemat - och det ska bli såå spännande och roligt! Brudparet är helt fantastiska! Kan inte bli annat än bra helt enkelt!
 
Som grädde på moset kommer Fabian dessutom hem över helgen, så vi kommer göra en massa roliga saker i helgen - bland annat tycker vi båda om att fota bröllop tillsammans, men sen ska vi ha trevlig på söndag också. Nä, jag känner mig verkligen så glad i själen just nu! Jag har min fina familj, underbara F, fantastiska vänner, katterna, fotograferingen... Ett tag har det varit lite motigt, men nu är jag back on track. Får önska er en supermysig helg! Kram!

 

Kommentarer
Postat av: Fredrik Larsson

Låter helt underbart det där.
Riktigt coola bilder också, satt du på ett tåg när du tog dem? :P

Svar: Ja, det var underbart! Tråkigt när helgen var slut dock...Jag satt på en buss när jag fotade bilderna. :-)
Matilda

2013-02-24 @ 08:11:05
URL: http://www.fredlarsson.blogg.se
Postat av: MY VESTLUND '

coola bilder!

Svar: Tack!
Matilda

2013-02-26 @ 18:19:51
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0