Upp och ned och fram och tillbaka


Anledningen till min bloggfrånvaro de senaste veckorna är för att jag knappt varit hemma. Som jag skrev tidigare har det varit lite upp och ned och fram och tillbaka, i sin rätta bemärkelse. ;-) Vi har nämligen varit till Stockholm för att fira jul med Fabians familj. Därefter åkte vi till Berlin för att fira nyår med min familj. Nu är vi hemma igen och jag har just suttit och skrivit lite på en opponering jag har i nästa vecka. Ska även bokföra det sista för år 2012, eftersom jag inte hann innan vi åkte söderut. Såååå... Det var det. I morgon fyller bloggen hela fyra år, galet nog. Får se ifall det dyker upp några bilder från resan redan då, håll tummarna!
 
Bjuder på två bilder från resan: en från mitt och Fabians hotell-/lägenhetsrum
och ett på min bror vid Förintelsemonumentet i Berlin.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fabian

Jag längtar tills vi framkallat filmrullarna!! :D :D :D

Svar: Me toooo!
Matilda

2013-01-04 @ 15:09:21
URL: http://www.photobyfabbe.se
Postat av: Jenny Eriksson

Fint det blev med blå/lila bakgrund på bloggen :) Ser framemot bilder från resan :)

Svar: Tusen tack Jenny! Ja, det gör jag med ;-)
Matilda

2013-01-04 @ 16:19:07
URL: http://jennyeriksson.blogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Åh vad kul med en utlandsresa, speciellt Berlin! :) Fina bilder! ;)

Svar: Ja, det var verkligen kul med en resa! Det var ett tag sedan sist. :-) Tack!
Matilda

2013-01-06 @ 10:12:51
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0