4 juni - Modica och tåg genom Sicilien


Denna dag spenderades med att ta oss till tågstationen i Catania och sedan sätta oss på tåget mot Siracusa. Därifrån åkte vi till Modica, där vi gick runt ett par timmar, käkade mackor, köpte souvenirer (åtminstone jag, som köpte en tallrik). På kvällen åkte vi vidare från Modica till Gela och med hjälp av Fabian (över sms) tog vi reda på ett hotell som låg nära tågstationen. Vi var framme vid hotellet kring tio - halv elva på kvällen och la oss för att sova direkt, då vi skulle upp klockan fem nästa morgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Naemi Rosander photography

SHIIIIT vad jag älskar dina bilder! Fantastiska! WAOW!

Svar: Ååååh TACK Naemi för dina otroligt fina ord! De gör mig så glad! :D
Matilda

2013-07-02 @ 14:35:38
URL: http://nrosander.blogg.se
Postat av: Hannah Larsson

Första och dem 8 räknade nedifrån är helt fantastiska. Riktigt fina Matilda!!!

Svar: Tusen tusen tack Hannah!!
Matilda

2013-07-03 @ 05:18:31
URL: http://hannahlarsson.weebly.com
Postat av: Sophie Poijes

Beundrar dina bilder något så oerhört. Grymt duktig är du!

Hittade din blogg av en ren slump - sökte på "Linnédagarna 2009" :) Var också där!

Hoppas allt är bra med dig.
Och igen, du är helt fantastiskt bra på att fota!

Svar: Tusen tack Sophie!
Åh vad roligt att du hittade till min blogg på det sättet! Kul att du också var på Linnédagarna! :) Tiden går sjukt snabbt, det är ju ett par år sen om man säger så..

Jag hoppas allt är bra med dig också, och att du får en trevlig sommar! Kram!
Matilda

2013-07-09 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0