Home again


Nu är jag hemma i Umeå! Har varit i Stockholm sen i lördags - katterna fick följa med och kommer stanna där till i juli. Resan gick förvånansvärt bra och katterna började snabbt känna sig hemma i Stockholm. Nu är det dock tomt här i lägenheten, blir lite ledsen i hjärtat att de inte kommer väcka mig på morgonen, rusa till dörren när jag kommer från universitetet och mysa med mig framför teven. Mina älskade små prrrrt'ar (ja, kärt barn har många namn sägs det ju). 
 
Hur som helst, det var en fantastiskt härlig vistelse i Stockholm! Har hunnit träffa syrran tre (?!) gånger, vi firade valborg i Uppsala med vårt "vanliga" gäng som när vi bodde där, ätit god eritreansk mat på Rådhusets tunnelbanestation samt gått på bio. En fullspäckad vecka minst sagt. 
 
Nu kommer jag ha fullt upp.. en massa som ska hinna fixas och göras. På torsdag fotograferar jag bröllop (paret och deras barn är supertrevliga, så det kommer bli underbart!). Jag slänger upp lite bilder som är samlade från veckan, så får ni något att titta på i alla fall. Hade en regel, nämligen att ha med mig kameran överallt. Och jag har fotat. Massor! Kram!

 
 

Kommentarer
Postat av: Fabian

Det var en underbar vecka och många härliga bilder! <3

2013-05-04 @ 20:58:54
URL: http://photobyfabbe.se
Postat av: Gjertrud

Det kattebildet øverst var fantastisk

Svar: Tusen tack!!
Matilda

2013-05-05 @ 02:13:35
URL: http://whitesense.blogspot.com
Postat av: Hannah Larsson

Fina ni är, både du och Fabian!

Svar: Ååååh <3
Matilda

2013-05-10 @ 19:44:58
URL: http://hannahlarsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0