Something for Syria


För tillfället har jag en fullspäckad vecka, med en massa plugg inför tentamen nästa vecka. Puh! Ska bli skönt när tentan är färdig, då ska jag ha en lugn vecka med finaste F som har tagit semester för att vara här med mig och katterna. <3 
 
Jag kommer fortsätta vara seg på blogg-fronten ett par dagar till (minst). Men tills vidare vill jag skjutsa in er på den HÄR sidan, och titta på (köp!) den fantastiskt vackra postern som min bror och hans flickvän har gjort för att hjälpa folket i Syrien.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Lycka till med tenten!! Himla fin tavla också. :)

Svar: Tack! Ja, visst är den! :)
Matilda

2013-09-25 @ 11:00:06
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0