13 juni - på tåget mot Sverige


Det här är sista inlägget om min, och min familjs, tågluff i Europa i somras. Den 13:e juni steg vi upp tidigt och begav oss till tåget som skulle föra oss en bit av vägen tillbaka till Sverige. Vi tog oss till Berlin, och sedan till Köpenhamn. Jag hade en bokad biljett, men min familj blev tyvärr "dumpade" i Malmö. En snäll person på tågstationen hjälpte dem sedan att boka om resan helt kostnadsfritt. Vilken tur att det finns så snälla människor, annars hade min familj fått sova på gatan. Det var lite vemodigt att skiljas från familjen i Malmö, eftersom det var slutet på denna resa för oss. Det var en underbar upplevelse, och jag är så glad att jag fick följa med.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Underbart!

Svar: Tack!
Matilda

2014-02-21 @ 09:05:47
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Anton

så fina bilder!!

Svar: Tack Anton!
Matilda

2014-02-21 @ 10:07:29
URL: http://antonsfoto.webblogg.se
Postat av: Jen

ÅH vad vackert! Är så sugen själv på att fara och tågluffa, kan du inte samla ihop några tips i ett inlägg? Ni verkar ju har varit ganska många som for! Vad är smidigast med boende/resor? Behöver man boka plats? Vad ska man tänka på? Tack för en superfin blogg!

Svar: Självklart kan jag göra ett inlägg om det! Det dyker upp inom ett par dagar. :-) Tack för dina fina ord!
Matilda

2014-02-26 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0