En älskad plats


Jag längtar såå till i morgon! Då ska jag och katterna åka till stugan och umgås med min familj i nästan en hel månad. Fabian jobbar, men kommer att åka dit upp någon av helgerna. Jag älskar verkligen huset där jag växte upp (det som nu är "stugan"). Jag minns när vi hade flyttat till Piteå och jag i flera år envisades med att säga att jag bodde i Kalix, och att jag bara var tillfälligt i Piteå. Men så är det fortfarande, inombords. Det är hemma, vårt hus i Kalix. Och jag är så glad att jag kan få dela det med Fabian och katterna. 
 
Stor kram till er, jag hoppas att ni får ett fint juli!
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Så härligt! Hoppas att du får det riktigt bra!

Svar: Tack Clara!
Matilda

2014-07-04 @ 08:17:31
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0