Midsommar


Jag har haft en superfin midsommar och helg! Hur har er midsommar varit? För någon dag sedan köpte jag FS Magasin, och jag hade fått med två bilder i tidningen! Det är väldigt kul att se ens egna bilder i tryck, och totalt under årens lopp har jag fått med 16 stycken bilder i FS Magasin. Jag kom även tvåa i Fotosidan Master och vann en kamera för någon vecka sedan. Just nu har Fotosidan Master en utställning på Galleri Kontrast i Stockholm där ytterligare en av mina bilder har ställts ut. Utställningen pågår till mitten av juli, så om ni har möjlighet kanske ni kan gå förbi och kika där. Som sagt, jag känner mig sååå glad när jag ser mina bilder i tryck, både i tidning och på utställningar. Det är en wow-känsla som infinner sig!
 
Bilderna som var med i senaste numret av FS Magasin. 
 
Bilden "Trång tågkupé" som kom tvåa i Fotosidan Master, tema Ögonblick.

Kommentarer
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

åHH Sååå roligt för dig! :)

Kan du inte visa lite hur du redigerar eller en före/efter bild, sådant är alltid så kul att se! :)

Svar: Åh, taaack! Javisst kan jag göra det! Är det någon specifik bild här på bloggen du skulle vilja se före/efter? :) Kram!
Matilda

2014-06-23 @ 11:03:00
URL: http://justababy.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad roligt!! Du är ju en sjukt duktig och go tjej så detta är du värd!

Tack för din kommentar på min blogg! :) Ska svara på ditt fina mejl snart också! Kramis! <3

Svar: Åh, taaack Emma! <3 Gör så! Kram! <3
Matilda

2014-06-25 @ 18:19:50
URL: http://xiaomei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0