"Miss Hollumquest"


Dagarna springer iväg här i Nya Zeeland. Jag trivs verkligen jättebra i familjen jag bor hos, och saker och ting går fint i skolan också. Jag får hålla i lite undervisning, och det är ganska intressant att se hur skolan här skiljer sig mot den svenska. Eleverna och läraren i klassen kallar mig "Miss Hollumquest", hehe, de har lite svårt att uttala mitt efternamn ;-) Det har redan gått två veckor, så om bara två veckor kommer Fabian hit. Jag ser fram emot det. 
 
En bild från toppen på Rangitoto.
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men nu blir jag riktigt nyfiken, vad gör du där egentligen?

Svar: Jag har praktik på en skola här i Nya Zeeland. Kommer ha praktik ca 4 veckor, och är i en klass med barn i åldrarna 9-11 år. :)
Matilda

2014-10-30 @ 09:03:01
URL: http://katarinarstcliffe.se
Postat av: Niklas Andersen

Sv. TACK! Kul att du gillar bilderna jag filat lite extra på...

Och också kul att du är i Nya Zeeland! Vi är i Asien hela vintern, och hade kanske tänkt ta en tur dit till våren... Fin bild!

2014-11-01 @ 13:29:50
URL: http://ljusavtryck.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0