Underbart!


Era ord gör mig alltid lika salig, det gläder mig något oerhört att logga in på bloggen och läsa vad ni skrivit, ett sjukt stort tack för att ni förgyller min dag!

Ni har önskat er fototips: Vad för fototips vill ni ha? Kom med förslag så ska jag försöka ordna det så fort som möjligt! Känns som att jag lovar en massa, men inte hinner med så mycket som jag egentligen önskar. Den här gången SKA jag fixa det! :-)


"Det spelar ingen roll vilka begränsningar du har.. du lyckas fan ta mig ALLTID göra nått intressant och bra av situationen och motiven.. Du låter aldrig en teknisk begränsning i din utrustning stoppa dig från att skapa bilder.. Du hittar alltid nått sätt att gestalta det du vill genom foto oavsett om det är nått som de flesta skulle säga vara "ovärt".. Du jobbar kring det och spottar hela tiden ut bilder som enligt mig är grymt bra!" av Fabian.

"Guuuud så underbara bilder! :D Älskar alla dina bilder Matilda, och det vet du!" av Linafoto.

"Första bilden - GOSHHHHHHHHHHHHHHH.... OH MY! dör ganska så mycket inombords.. du är bäst punkt slut , bra tack HEJ! :)" av Johanna.

"Är helt såld på bilderna du fotat! Riktigt välgjorda o vackra bilder! :) Skulle lätt vilja stå modell framför din kamera!" av Anonym.
:D <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

porträttips! inne, ute, det kvittar!

2011-01-14 @ 10:35:13
URL: http://www.magic-mirror.se
Postat av: definitely - jennifer borg

Tips på hur man får perfekt skärpa på ögonen direkt i kameran kanske? När man fotograferar manuellt.



Brukar ofta misslyckas med det, måste ta en massa bilder för att få några med den där underbara skärpan i ögonen. Har du något tips? :-)

2011-01-14 @ 10:37:05
URL: http://definitely.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Sara Marklund

"Du låter aldrig en teknisk begränsning i din utrustning stoppa dig från att skapa bilder."



Men du kan inte fota bröllop med din egna utrustning? ;-)

2011-01-14 @ 12:31:38
URL: http://saraamarklund.blogg.se/
Postat av: Linafoto

:D

2011-01-14 @ 14:25:02
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0