HÄR ÄR BLOGGEN

Nu har jag åkt runt i hela Piteå, med början klockan 14.00. Först var det till Vårdcentralen i Furunäset och dit tar det ett tag att cykla. Där trodde läkaren att knölarna på min fot var blödning i själva leden till stortån - vilket det säkert är. För säkerthets skull skickade han mig till röntgen på sjukhuset. Där fick jag vänta säkert en halvtimme innan jag fick röntga foten (har aldrig röntgat något förut, så jag blev lite besviken över hur tråkigt det var).
Efter det fick jag vänta ytterligare en timme, för att sedan få veta "nu kan du åka hem, Matilda". Tack.
Som om det inte var nog så hade det spöregnat, varpå min cykel var väldigt blöt. Jag överlevde hur som helst och sitter nu här! Fast jag sitter inte här så länge till, av två anledningar. Först och främst, jag måste hänga tvätten. Sen är jag hungrig och måste få i mig nåt i magen!

Medan jag ägnar mig åt något vettigt kan ni få kika på en bild på underbart söta Stina - jag vet, ni blir smått bildbombade av foton på henne, men ni får överleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vanliga frågor

- Jag fotar med en Nikon D200. Mer info om utrustningen här.
- Mina foton redigerar jag i Photoshop CS3.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0