Boka in fotograferingar


Boka in en porträtt-, barn eller familjefotografering nu eller till våren och sommaren
. Åker gärna hem till familjen när jag ska fota barn- och familjeporträtt, men är gärna utomhus någonstans också. Kom med förslag, vill helst att familjen/personen ska känna sig bekväm där de fotograferas.
Är ni fler personer som ska fotograferas kan ni kontakta mig via mail/telefon, eller om ni har speciella önskemål kan vi komma överrens om ett passande pris. Var aldrig rädd för att fråga, jag går med på det mesta!
Jag befinner mig just nu i Piteå, men kan åka till både Luleå, Kalix och Skellefteå osv.

Om det finns ett intresse av att jag åker till Stockholm en vecka under sommarlovet och fotograferar kan jag ha det i åtanke.

Kontakt:
Mail: [email protected]
Telefon: 072 20 50 170 (kan ej nås under skoldagar 08.00-16.00)


Kostnad fotografering: 200-600 kr + eventuella förstoringar* och reseersättning**

*Kostnad framkallning av förstoring + 30 kr/förstoring
**Reseersättning med buss/bil från Piteå till annan ort.


Exempel: Från en barnfotografering beställer familjen 3 st förstoringar i storleken 24x30 cm (kostnad hos crimson.se ~25 kr/bild och porto 29 kr)
300 kr (fotografering) + 25 kr x3 (framkallning) + 29 kr (porto) + 30 kr x 3 (kostnad för bilden) = 494 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0