Ny blogg


Så, mina kära följare och vänner, ni har säkert märkt att min blogg här på blogg.se har varit rätt sparsamt uppdaterad den senaste tiden (det senaste året? åren?). Åtminstone enligt mig. Den här bloggen känns helt enkelt inte längre som jag, det är en del av vem jag var, men inte vem jag är nu. Därför har jag gjort en ny blogg, www.matildaholmqvist.wordpress.com, där jag hoppas att du vill fortsätta följa mitt fotograferande! 
 
Vill ni att jag ordnar en bloglovin till den nya bloggen, så att det lätt går att följa den? 
 
Jag hoppas vi fortsätter ses och höras via min nya blogg. Stor kram till er som har följt mig ända hit! 
 
---
 
Uppdatering: Det går inte att lägga in en bloglovin'-knapp på wordpress, men den knapp jag lägger till här nedanför i detta inlägg hör till den nya bloggen. Vill du följa - tryck gilla nedan!
 
Follow
 
 
Klicka på bilden för att komma till bloggen:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emily

Jaa! fixa bloglovin, då kan man lättare följa dig!! :D

Svar: Done! :D Kolla det här inlägget igen, så kan du välja att "följa". :)
Matilda

2015-10-29 @ 09:56:18
Postat av: Fabian

Du kan flytta din bloglovin till din nya blogg så att alla följare kommer med till den nya om du vill. Det har en i alla fall kunnat göra tidigare om man kontaktar bloglovin's support. Sen finns det även möjlighet att migrera alla (eller delar av) dina inlägg + bilder på denna bloggen över till wordpress. :)

Svar: Tack för tips! Jag har valt att inte flytta de gamla inläggen, eftersom det dels skulle ta så mycket plats på min wordpress-blogg, dels för att jag vill att den nya bloggen ska vara en "fresh start". :)
Matilda

2015-10-29 @ 09:57:20
Postat av: Lena

Kan inte kommentera på din nya blogg :(

Svar: Åh nej.. :/ Hur ser sidan ut där du kan kommentera? Vad är det som gör att det inte går att kommentera?
Matilda

2015-10-30 @ 17:37:26
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se
Postat av: Lena

Allt ser ut som det ska men när jag skickar står det att jag måste vara inloggad på wordpress som jag inte har :(

Svar: Hmmm, det finns inget alternativ där du kan välja t ex "Namn + hemsida" eller liknande?
Matilda

2015-11-03 @ 20:41:07
URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0