Läs vidare...


Jag känner att jag borde skriva något här, men det finns nästan inget att skriva. Haha, nu börjar jag klaga på min skrivinspiration igen, huvva!
Idag har vi - vilket betyder jag, Ellen och Alex - varit en stund hos hästarna, ute och gått med hundarna, legat framför teven och tagit det allmänt lugnt. På samma sätt kan man sammanfatta gårdagen. I brist på annat har vi skrattat mycket men åt väldigt lite, om ni förstår hur jag med mitt förvirrade sinne tänker.

Och nu tycker jag att ni klickar där det står klick. Klick. Klick.

Sedan ber jag er, om ni skulle besöka Ellens och Alex' blogg, tvinga dem att fortsätta blogga! Annars blir vi alla väldigt besvikna! Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Hihi, du förtjänar den ^^ <3

Tack detsamma :D Kram

2009-04-11 @ 11:01:20
URL: http://taralom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0