Frukost


Mina helger - och mina vardagar - är alltid väldigt trista. Jag är nog ingen intressant bloggare. Inget händer i mitt liv, frånsett plugget och fotograferingen. Vad gör jag på helgerna?
Ska jag summera en vanlig helg så ser den ut såhär: Jag sover ut på lördagen, är ute, fotar, tar det lugnt och lägger mig sent. På söndagen städar jag, är ute, fotar en kort stund och pluggar beroende på hur mycket jag har i skolan.
Det finns nästan inget som bryter detta mönster. Och det är väldigt trist. 
Jag ska nog vara glad över att jag kan fota under helgerna, annars skulle jag aldrig göra något. 

Idag vaknade jag halv tio, en ganska passande tid. Åt frukost - mjölk, müsli, hemmagjord blåbärssylt och skivade bananer. Mycket gott och gör att man vaknar upp där på morgonkvisten. Sedan tog jag Projekt och Företagande-boken och satte mig ute och läste. Jag har prov v4. Var ut en snabbis och fotade fåglar, en av dem komemr bli dagens bild. Ja, och nu har jag precis ätit lunch. Visst är mitt liv intressant?

Kommentarer
Postat av: åsah

du, om det inte känns kul på helgerna så skulle jag tipsa om att börja en kurs! då kan man dels träffa nya människor med samma intresse, samtidigt som man kommer sig ut och gör nåt.. det är ju inte samma som i skolan då.. kanske du skulle börja med ett nytt intresse, gå en kurs eller gå med i en klubb.. det är på det sättet jag träffar folk.. när jag var yngre så var det skateboard, har träffat massa trevligt folk på det sättet.. vänner som jag har fortfarande.. och på senare tid så är det genom hundarna.. att gå på klubb och träna med folk är ju svinkul, samtidigt som man kan träffa folk som man kan hänga med annars också.. föreslå att ta en fika eller nåt.. det är ju inge kul att bara vara själv hela tiden... tycker inte jag iallafall..

2009-01-11 @ 13:43:22
URL: http://vazy-aila.blogspot.com
Postat av: Alva

Sv: Tar det som en komplimang med tanke på att Whitney är så snygg.. Så tacktack! =)

2009-01-11 @ 13:52:25
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: JennyM

Sv: Tack så jätte mycket! :) Kram Jenny

2009-01-11 @ 14:10:29
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0