3:dje gästbloggaren!


Hej alla!
Här kommer den 3:dje och sista gästbloggaren som kommer att blogga hela v. 46. :) Tänkte lite snabbt dra igenom vem jag är till att börja med. Michaela Dahlström heter jag, är 16 år och driver bloggen www.michaelaa.webblogg.se. Tror att några utav "mina" läsare också läser Matildas blogg, rätta mig om jag har fel. ;) Tjaa... I allmänhet är jag en glad och trevlig tjej, även jag en "fotonörd" precis som många andra. Driver faktiskt eget företag som fotograf, MD Photos heter det. På vardagarna går jag 1:a året på gymnasiet med inriktningen it/media. :)

Nu under veckan kommer jag visa lite utav mina bilder, möjligtvis blogga lite fototips och sådär. Ska försöka vara så aktiv jag kan. Svårt att hinna med 2 bloggar, skolan samt kompisar. ;) Hoppas att ni kommer vara lika snälla mot mig som ni har varit mot de andra. Kan dock inte tänka mig något annat då ni verkar vara supertrevliga filurer! :)

Förövrigt så hade jag även tänk videoblogga någon dag också, så om det är någon fråga eller något speciellt ni vill att jag ska ta upp då så skriv det i en kommentar så för vi se vad det mynnar ut i... :) Förresten, jag lär inte skriva såhär mycket text i det övriga inläggen. Blev så i första bara ;) Önskar er en fortsatt trevlig kväll!


Här får ni ett ansikte på mig. ;)


Kommentarer
Postat av: ellen, f o t o

Woho, mer Michaela den här veckan alltså om man följer både denna bloggen och din egen! ;D

2009-11-09 @ 22:00:59
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/
Postat av: Sessan

Ååå trevligt med ännu en gästbloggare :D

Läser din blogg i vanliga fall.

2009-11-10 @ 14:03:02
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0