Hem, ljuva hem!




Hem, ljuva hem heter det ju. Dessa foton är oredigerade, men mest till för att visa vilken härlig stuga jag har och vilka mängder snö som ligger på marken. Ägnade hela gårdagen åt att fotografera, och dagen innan det också, så jag kommer ha så mycket foton att bjuda på senare - om jag får tid att redigera dem vill säga. Igår fotade jag inne i ladugården, på vinden, rekvisita var en docka. Följde snöbollskriget utomhus. Porträtt inne i köket senare när lillebror kom in med näsblodet forsande efter att ha blivit träffad av en snöboll. Som ni märker har jag fotat en hel del, och det är jag då bara glad över. Har funnit så mycket inspiration här dessa dagar!
Ni har kanske lagt märke till att jag inte heller svarar eller publicerar några kommentarer, ska ta itu med dem när jag kommer tillbaka till Piteå. Så... Nu hoppas jag alla får en trevlig helg! Kram!

Kommentarer
Postat av: s

Din familj & miljö verkar så himla mysig

2010-03-09 @ 08:25:32
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0