Finbesök i morgon


I måndags träffade jag fina Hannah i Stockholm och vi gick runt på stan utan något särskilt mål. Vi satt mest vid kyrkor och på kyrkogårdar samt letade efter nåt ställe att äta på. Sedan hade vi en konsultation inför ett bröllop och det blivande brudparet var verkligen helt otroligt fina! Ska bli kul att få föreviga deras bröllopsporträtt!

Idag har jag ägnat all tid åt att röja undan mina kartonger, det går faktiskt framåt! Målet är att få undan det mesta idag, för i morgon får vi finbesök (eller rättare sagt en inneboende) ett par veckor framöver. En tjej från min gamla klass lyckades ta sig in som reserv på veterinär och hade inget boende, så vi erbjöd henne att få bo här. Jag vill inte sabba hennes dröm, hur stor är sannolikheten att man lyckas ta sig in som reserv på veterinär fler gånger? Sen ska det bli trevligt att träffa henne igen nu efter sommaren!


Här är lite bilder från i måndags:





Kommentarer
Postat av: Tomiko

Fint (:

2011-08-31 @ 19:16:58
URL: http://tomikos.blogg.se/
Postat av: M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Fina bilder!

2011-09-02 @ 10:11:03
URL: http://lovliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0