Studentporträtt..


Igår for jag och Matilda iväg för att fota studentporträtt på henne. Hon har haft fullt upp hela veckan med allt möjligt kring studenten och även att fota studentporträtt på sina vänner. Mitt i allt detta så upptäckte vi att det fanns en person som inte fått ett endaste studentporträtt på sig själv och det var Matilda. Så får det ju inte vara tyckte jag, så vi hyrde en bil och drog iväg med målet att fixa några härliga porträtt. Jag tycker att vi lyckades GRYMT BRA! Nu återstår dock bara det lilla jobbet att gå igenom de drygt 600 bilder som jag tog. :-) Nedan är en liten sneak-peak av de bilder som togs men som ännu inte är redigerade. Jag hoppas på att få en del redigerat denna veckan så förhoppningsvis får ni se resultatet senare i veckan.

Om ni undrar varför Matilda beskrivs i tredje person så är det för att det är jag; Fabian som skriver nu. :-)

Hoppas ni haft en skön helg!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad kul att sluta studenten! :D ♥

2011-06-12 @ 15:40:50
URL: http://michellet.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, vad bilderna ser vackra ut :)



Nej men oj, tack så jättemycket! Vad roligt att du tycker det.



Det var så lite så :D så härligt att höra, kan verkligen tänka mig det alltså!

2011-06-12 @ 16:16:00
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: becca

ser ut att vara jätte fina bilder !

2011-06-12 @ 18:55:56
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Julia [Fotograf i Skellefteå]

Grattis så hemskt mycket till studenten!! :D



sv: För det första vill jag bara tacka dig för din grymt fina kommentar! Dina gör mig lika glad varje gång! Tack så jätte mycket, det betyder så mycket att få höra sådant för att vilja fortsätta fotografera & retuschera :D

Dina bilder rockar! Jag har tittat på dem flera gånger sedan jag hittade din blogg för drygt ett år sedan. Tror jag att det var ;D

2011-06-12 @ 21:46:43
URL: http://endagiapril.blogg.se/
Postat av: Sessan

Och jag gissar på att bilderna blev fantastiska :)

2011-06-13 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0