Håll utkik!


Idag ska jag skriva på min hemtenta, sedan ska jag försöka vara ledig i stort sett hela nästa vecka. Vi har nämligen inga föreläsningar eller lektioner, så jag har enbart min hemtenta kvar att skriva på, och eftersom Fabian kommer hit i mitten/slutet av nästa vecka vill jag bli klar så fort som möjligt med tentan. Så idag blir det tomt på inlägg - men jag tänkte bjuda på en bild jag fotograferade på barnen Tuva och Elliot en regnig dag i september i deras hem. Fler dyker upp i helgen, så håll utkik!
 
Kram på er bästa läsare! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Söt bild! Lycka till med tentan!

Svar: Tack! :)
Matilda

2013-03-22 @ 12:48:20
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Klara - Fotoblogg

Kan fortfarande inte sluta kolla igenom dina foton... Gaah, måste ju erkänna att jag är liite avundsjuk i alla fall! ;o)

Svar: Tusen tusen tack Klara! Vad dina ord värmer!
Matilda

2013-03-22 @ 15:28:45
URL: http://www.klaramarklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0