Utflykt till vågorna


I helgen följde jag och Fabian med Hilla och Andreas på en utflykt till Holmön som ligger utanför Umeå. Så glad att vi fick slå följe! Solen bjöd på ett par strålar, havet slog in mot stränderna och skogarna var fridfullt tysta. Vi cyklade, promenerade, åt matsäck och pratade och fotade massor. Två unga havsörnar gjorde cirklar på himlen när vi bestämde oss för att ta vår första matpaus, det var väldigt häftigt. Efter en härlig dag på ön bjöd färjan hem på en riktigt sjösjukefärd, men det var det värt!
 
Fler bilder dyker nog upp senare..
 

Kommentarer
Postat av: Maria Ekblad

Men vad mysigt! Och vilka fina sunflares du har på bilderna. Tycker det är snyggt när de hamnar rätt :D

Svar: Tusen tack Maria för din kommentar! Ja, jag tycker också det är fint med sunflares, får tacka mitt objektiv antar jag. ;)
Matilda

2015-04-28 @ 20:42:08
URL: http://dreamsof.se/
Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Åhååh så fint! Jag önskar så att vi bodde lite närmare skog!

Svar: Tack! Ja, skog är sååå mysigt! Till den där skogen var det en liten bit, ca 30 min med bil och sen 40 min med färja..
Matilda

2015-04-29 @ 13:48:29
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0