Semester!


Sommaren hittills har gått så oerhört fort. Mycket, och lite, har hänt. Stora och små beslut och utmaningar. Äventyr, resor, renovering, fotojobb. Vill bara skriva det: jag är så glad över mina härliga kunder som ger mig möjligheten att få fotografera dem, och som gör att det känns riktigt roligt att arbeta som fotograf! Tack!
 
Nu kära vänner ska jag ta ett par veckors semester, från både dator, mobil och jobb. Fabian och katterna lämnar jag dessvärre i Umeå, eftersom Fabians semester är slut och han börjar jobba. Jag kommer spendera ett par veckor med min familj i huset där jag växte upp. Det känns underbart! Jag har inga direkta planer, annat än att jag ska vara utomhus, fotografera, umgås med min familj och ta ett par sommardopp. 
 
Vi hörs efter den 30:e augusti! Ha en riktigt fin augusti-månad! Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter otroligt skönt det där :D Ha det bäst hoppas du får många fotomöjligheter :D

Svar: Tusen tack! Jag hade det underbart, och fick massor med fotomöjligheter. :)
Matilda

2015-08-09 @ 14:37:37
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se
Postat av: Ingrid

Svar på din kommentar: tack så himla mycket för de fina orden om mina porträtt! :) Jag skulle gärna vilja ha ett tilt-shift men jag kör freelensing för att få liknande effekt. :) Ha en riktigt fin semester och njut! (ASWESOME BILD! Jag är ett stort fan av cloudmanias!)

Svar: Freelensing är ju väldigt kul! :D Tack. <3
Matilda

2015-08-09 @ 14:47:11
URL: http://ingbergman.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0