Aldrig förr


Jag har nog aldrig haft så mycket bilder på mig själv som sen jag lärde känna Hilla. Jag är så himla glad över dessa bilder, speciellt över bilderna på mig och Fabian, de där bilderna som det finns för få av på min hårddisk. 
 
Samtliga bilder i det här inlägget är fotograferade av Hilla Aspmanwww.hillaaspman.com
 
Bilder från vår utflykt till Holmön... Älskar första bilden på mig och Fabian!
 
Ett vackert porträtt på min fina Fabian från Valborg, och sen en bild på mig med majbrasan i bakgrunden.
 
Jag på hemmaplan. Det är här jag sitter och skapar min konst, haha.
 
Rut, en av de tre individer som vanligtvis försöker locka till sig min uppmärksamhet (de andra två är Uno och Fabian, hehe). 
 
Och så en bild på fotografen Hilla själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0