Funderingar


När jag har mycket att göra kan jag ibland få en tendens att inte göra något alls. Har ni också känt så någon gång? Trots att jag vet att jag bör plugga, till exempel läsa kurslitteraturen, eller påbörja en uppgift jag grämt mig för, så slösurfar jag istället på facebook, eller hittar på något annat - till exempel att skriva det här inlägget, haha. Blir galen på mig själv. Sen brukar jag få ett ryck och ordna allt, men med lite stress i magen. Och ibland är jag helt organiserad och gör allt som står på min to-do-list, det är bara det att jag just nu inte riktigt vill framåt utan helst stanna i tiden. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marike Ahlgren

Känner verkligen igen det där! Jag sitter just nu och blogg-surfar istället för att jobba.. inte lätt när man jobbar hemifrån heller, haha..

Svar: Haha, jag förstår verkligen!
Matilda

2015-05-12 @ 19:03:38
URL: http://marikeahlgren.blogg.se
Postat av: Lena

Nä du är inte den enda jag är exakt likadan. Städa? Ja vänta jag ska bara starta datorn så jag kan lyssna på musik samtidigt, hmm ojdå måste kolla mejlen, måste kolla Facebook...Ja just det städa var det ja...lite så är det :P

Svar: Hahaha, exakt så brukar jag tänka och göra ibland. ;)
Matilda

2015-05-14 @ 09:54:38
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0