Tavelsjöberget och Nydalasjön


Igår var jag och Fabian och gick på Tavelsjöberget. Vi hade inte räknat med att det skulle vara massor med snö och is kvar uppe i skogen, så vi halkade oss hela vägen upp, och sen hela vägen ned när vi hade traskat färdigt. Den största mängden snö hade hunnit smälta och bli vatten, så vi var ganska blöta om fötterna när vi begav oss hem efter ett par timmar. Mysigt var det ändå, för det var inte kallt i luften, och vi slapp regnet som vi blivit lovade.
 
Idag fick jag för mig att ta en liten fotopromenad nere vid Nydalasjön. Utmanade mig själv genom att ta med 35'an, tycker det kan vara svårt att få till bilder med det, men det gick faktiskt idag! Nu är jag trött, men glad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0